[1080p] Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Watch Streaming

Download Movie Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in Best Look Video Format. Online Streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in HD Quality. Full Streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in Best Video Format. Full Movie Streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in HD Video. Play Streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in HD Format.


You will observe a full beskrivelse af Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben nedenfor:
  • Original titel : Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
  • Film titel : Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben
  • År for film : 1964
  • Genrer af film : Drama, Komedie, Krig,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1964-01-29
  • Virksomheder af film : Hawk Films, Columbia Pictures Corporation,
  • Landene i film : United Kingdom, United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.9
  • Youtube ID film : Tpt-0tdN734
  • Oversættelse af film : EN,FI,IT,PT,TR,RU,HU,ZH,NL,CA,BG,SV,PT,UK,RO,FR,PL,JA,DE,CS,EL,DA,HE,KO,ES,
  • Aktører film :Peter Sellers (Group Capt. Lionel Mandrake / President Merkin Muffley / Dr. Strangelove), Glenn Beck (Lt. Kivel), Tracy Reed (Miss Scott), Hal Galili (Burpelson AFB Defense Team Member), James Earl Jones (Lt. Lothar Zogg), George C. Scott (General "Buck" Turgidson), Gordon Tanner (Gen. Faceman), Jack Creley (Mr. Staines), Frank Berry (Lt. Dietrich), Slim Pickens (Major "King" Kong), Paul Tamarin (Lt. Goldberg), Laurence Herder (Burpelson AFB Defense Team Member), Victor Harrington (War Room Aide (uncredited)), Peter Bull (Botschafter De Sadesky), Sterling Hayden (Brigadier General Jack D. Ripper), Shane Rimmer (Capt. 'Ace' Owens), Keenan Wynn (Colonel Bat Guano), John McCarthy (Burpelson AFB Defense Team Member), Burnell Tucker (Mandrake' aide (uncredited)), Roy Stephens (Frank), Robert O'Neill (Adm. Randolph)

0057012

Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben is better film excreted by Hawk Films, Columbia Pictures Corporation, with the help of a beskrivelse af filmen er "Overbevist om, at kommunisterne forurener USA's "dyrebare kropsvæsker", indleder en vanvittig general (George C. Scott) et overraskelsesangreb på USSR med atomvåben. Hans næstkommanderende, Kaptajn Mandrake (Peter Sellers), prøver desperat at få fat i tilbagekaldelseskoderne for at forhindre bombeangrebet.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and best bedste skuespillere.

You are at the moment ur : Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben fra Hawk Films, Columbia Pictures Corporation, in Best Look Video Format in which would likely be udgivet located within your land. Have your favoritter øjeblikkeligt film, towards the skub of a switch! With an ubegrænset overall amount of båndbredde og indhold til at streame, ur what you wish, when you re needing!

... Download Full Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in Top Quality 720p ....




Special Effects : Arthur 'Weegee' Fellig, Original Music Composer : Laurie Johnson, Screenplay : Peter George, Sound : John Cox, Executive Producer : Leon Minoff, Novel : Peter George, Producer : Stanley Kubrick, ADR & Dubbing : John Aldred, Director : Stanley Kubrick, Sound Recordist : Richard Bird, Art Direction : Peter Murton, Sound Editor : Leslie Hodgson, Director of Photography : Gilbert Taylor, Production Manager : Clifton Brandon, Special Effects : Garth Inns, Editor : Anthony Harvey, Hairstylist : Barbara Ritchie, Makeup Artist : Stuart Freeborn, Special Effects : Alan Bryce, Screenplay : Terry Southern, Production Design : Ken Adam, Assistant Editor : Ray Lovejoy, Producer : Victor Lyndon, Camera Operator : Kelvin Pike, Still Photographer : Bob Penn, Screenplay : Stanley Kubrick, Special Effects : Wally Veevers, Assistant Director : Eric Rattray
Ja, nu du kan se film af Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben fuldt længde og find den forbindelse til dette movie Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in High Quality Video.


Tags: u.s. president, general, cold war, strategic air command, nuclear missile, war room, bomber pilot, nuclear weapons, ex nazi, doomsday device, absurdism,

[1080p] Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Watch Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[1080p] Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Watch Streaming"

Post a Comment